Blog aku ini memaparkan hobi koleksi barang lama dan antik milik aku dan keluarga. Juga beberapa barang yang dianggap ''rare' & 'collectible' dalam simpanan aku. Diselitkan juga cerita-cerita berkaitan hobi ini sebagai perkongsian bersama. Sekadar berkongsi dan menjadi 'Muzium Maya' aku. Boleh tengok tak kira masa atau tempat. Masih banyak yang perlu dipelajari dan sebarang perkongsian maklumat sangat-sangat dialukan. Masih ada maklumat yang belum lengkap, ianya masih dalam proses pencarian, dan kalau ada maklumat salah minta diperbetulkan, bukan disengajakan.

Masih memburu masih mencari, kalau ada yang nak bagi, mai sini.
Hobi menyatukan kita. Sayangi dan Peliharalah Khazanah Kita, Tiada Apa Yang Sia-Sia.

"One man's trash is another man's treasure"

-see u when i see u-

Saturday 17 May 2014

Vintage Sign Exhibition @ Ipoh Station

Aku berpeluang ke cafe Ipoh Station di Puchong untuk menjenguk pameran 'sign' lama anjuran pemilik cafe ni pada 17 Mei 2014. Pameran ni berlangsung dua hari (17 & 18 Mei 2014). Secara peribadi aku memuji usaha untuk menghidupkan hobi ni dan berkongsi koleksi dengan orang ramai. Tak terhad kepada sign saja, lain-lain barang sealiran dengan hobi kumpul barang lama/antik ni pun juga dipamerkan selain ada untuk dijual.

Kredit aku bagi kepada pemilik Ipoh Station ni dan semua exhibitor. Kat sini aku nak  tumpang share gambar koleksi tuan/puan untuk entry dalam blog aku kali ini sebagai tatapan mereka yang tak dapat datang. Jom layan gambar-gambar ni. 






























































































Enjoy!!!

-See u when i see u- 

No comments:

Post a Comment