Blog aku ini memaparkan hobi koleksi barang lama dan antik milik aku dan keluarga. Juga beberapa barang yang dianggap ''rare' & 'collectible' dalam simpanan aku. Diselitkan juga cerita-cerita berkaitan hobi ini sebagai perkongsian bersama. Sekadar berkongsi dan menjadi 'Muzium Maya' aku. Boleh tengok tak kira masa atau tempat. Masih banyak yang perlu dipelajari dan sebarang perkongsian maklumat sangat-sangat dialukan. Masih ada maklumat yang belum lengkap, ianya masih dalam proses pencarian, dan kalau ada maklumat salah minta diperbetulkan, bukan disengajakan.

Masih memburu masih mencari, kalau ada yang nak bagi, mai sini.
Hobi menyatukan kita. Sayangi dan Peliharalah Khazanah Kita, Tiada Apa Yang Sia-Sia.

"One man's trash is another man's treasure"

-see u when i see u-

Friday 2 June 2017

Piring Hitam

Koleksi Piring Hitam Dalam Simpanan. Berfungsi Semuanya. Best Layan Lagu.......

Piring Hitam Wings- Hukum Karma
Piring Hitam Jefry Deen
Piring Hitam D.J Dave
Piring Hitam J Sham
Piring Hitam Dhalan Zainuddin
Piring Hitam Scorpion
Piring Hitam Nirvana Unplugged
Piring Hitam Uji Rashid & Hail Amir
Piring Hitam Dato' M. Daud Kilau
Piring Hitam Guns N Roses
Piring Hitam P. Ramlee

Piring Hitam Sudirman


-see u when i see u-

3 comments:

  1. ni salah satu saya punya
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150333832979530&set=a.10150418760054530&type=3&theater

    ReplyDelete
  2. bos boleh wasap saya?saya sdang mncari piring hitam sudirman...dan yg lain2 0137315332

    ReplyDelete